Scrub pentru corp Lamaie si Zahar


Reteta aceasta am probat-o prima data " furand " borcanul mamei. Se intampla cu ceva timp in urma. Tin si acum minte cum prima reactie a fost sa mananc ce era in borcan, insa mama mi-a spus ca este mai buna daca ma dau pe manute. Multe lucruri am invatat de la mama care si acum la peste 60 de ani arata extraordinar.( si nu o laud ca e mama mea ). Pe timp de criza mi-am adus aminte reteta , este simpla si foarte utila si unde pui ca o poti face si cadou ( iti trebuie doar niste borcanele mai dragute ).Dar gata cu povestile asta este reteta :

  • 2 1 / 2 cani de zahar alb
  • 1 cana ulei de măsline extravirgin  
  • 4 linguri de suc de lămâie 
  • uleiuri parfumate ( optional ) 




Acum vine partea cea mai grea! Se amesteca bine toate ingredientele . Compozitia rezultata se pastreaza in borcane care se inchid foarte bine ( ermetic ).



Dupa ce sta un timp, zaharul se depune la fundul borcanului asa ca va trebui sa amesteci din cand in cand. Un pic din acest scrub este tot ce ai nevoie şi lasă pielea foarte moale şi fina. 
Bucurati-va!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu